Érdekvédelmi előadások

Kiknek?
- iskolai osztályoknak
- pedagógusoknak
- szülőknek
- érintetteknek
- egyesületeknek
- cégeknek
- egészségügyi dolgozóknak
- stb. – azoknak, akik meghívnak
Milyen témákban?
Autizmus témán belül, amire aktuálisan igény van.
- Ez lehet tematikus, pl.
„beszélj nekünk megoldási stratégiákról/ a dühkezelésről/ az evési problémákról stb. autizmusban!”
- vagy általános, pl.
„beszélj nekünk az autizmusról úgy, hogy jobban megérthessük a kollégánkat!”
Iskolai osztályoknak interaktív, közös játékokkal lazított alkalmak a leghasznosabbak tapasztalataim szerint.
Hol?
Országszerte, külföldön, online
Hozzánk is eljössz?
Naná! A részletek egyeztetéséhez kérlek írj egy e-mailt nekem.
Mikor?
Előzetes megbeszélés alapján.
"A világnak mindenféle elmére szüksége van."

„Thomas egyáltalán nem tudja leolvasni az arckifejezéseket. Nem volt képes megérteni, ha egy felnőtt
megharagudott rá. Gyakran elkezdett nevetni, ha valakinek gyorsan megváltozott az arckifejezése. Azóta megtanítottam neki, mi a különbség a “boldog”, a
“rémült” és a “dühös” között. Több tucat képpel gyakoroltunk és a kis Thomas most már mindegyiküket tökéletesen meg tudja nevezni. Az ő számára sajnálatos
módon azonban nem mindannyiunk arca egyforma, és ez még mindig nehézséget okoz neki. Amikor a nővére, Elizabeth egyik nap dühösen nézett rá, eléggé komolyan
megkérdezte: “Elizabeth, miért vannak az arcodon ezek a vonalak?”

„Az élet küzdelem; azokkal a dolgokkal kapcsolatos határozatlanság, melyeket mások triviálisnak tartanak,
rengeteg belső feszültséggel jár. Például, ha valaki azt mondja otthon: „holnap elmehetnénk bevásárolni” vagy azt, hogy „majd meglátjuk, mi történik”, úgy
látszik, nem realizálja, hogy a bizonytalanság nagyon sok belső stresszt okoz nekem, és hogy állandóan dolgozom – kognitív értelemben – azon, hogy mi fog és
mi nem fog történni.”

Previous
Next